Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Wśród konsumentów zwiększa się świadomość ekologiczna, dlatego coraz więcej decyzji zakupowych podejmowanych jest właśnie na tej podstawie. Prowadzisz firmę gastronomiczną lub podczas eventów serwujesz gościom poczęstunki? Zrezygnuj z plastikowych akcesoriów i zastąp je eleganckimi papierowymi talerzykami ze swoim logo!

Talerzyki papierowe

Talerzyki papierowe z logo - wykorzystaj je w swojej firmie!

Przedsiębiorcy, którzy chcą zadbać o swoich klientów i zależy im na nawiązaniu dłuższych relacji z konsumentami, muszą podążać za ich oczekiwaniami oraz ekologicznymi trendami. Talerzyki papierowe z własnym nadrukiem produkowane są z surowców pozyskiwanych w zrównoważony sposób. Gotowy produkt jest biodegradowalny i szybko się rozkłada. To wszystko sprawia, że papierowe talerzyki minimalizują negatywny wpływ człowieka na środowisko. Jest to też o wiele lepsza, zdrowsza i bardziej przyjazna dla przyrody i ludzi alternatywa niż stosowanie jednorazowych naczyń z plastiku.

Talerze papierowe oferowane przez firmę LogoKubek.pl można w pełni spersonalizować. Przedsiębiorcy mają nieograniczone możliwości projektowania nadruku na talerzach - logo, hasło albo inny element charakterystyczny dla marki może zostać umieszczony w dowolnym miejscu na naczyniu. Dopasować można także wymiary gotowego nadruku oraz jego kolorystykę. Producent opakowań gastronomicznych LogoKubek.pl posiada w swojej ofercie talerze papierowe o różnych średnicach, dlatego bez problemu wybierzesz dla swojej firmy odpowiednie akcesoria.

 

Jak wykorzystać talerzyki papierowe z logo?

Personalizowane wzory, kolory i zdobienia umieszczone na papierowych talerzach sprawią, że gotowy produkt będzie mieć elegancki i oryginalny wygląd. Tak zaprojektowane talerze doskonale sprawdzą się zarówno podczas nieformalnych okazji, jak np. pikniki firmowe i imprezy integracyjne, jak i na biznesowych spotkaniach, na targach branżowych i dużych eventach.

Sprawdź, jak możesz wykorzystać spersonalizowane talerze papierowe podczas różnych wydarzeń!

  • Firmowe eventy i konferencje

Podczas firmowych spotkań, konferencji i szkoleń możesz serwować przekąski i posiłki na talerzykach papierowych z logo Twojej firmy. To subtelny, lecz skuteczny sposób na reklamowanie swojej oferty produktowej lub usługowej wśród odbiorców. 

  • Akcje promocyjne i degustacje

Wprowadzasz na rynek nowe produkty spożywcze? Stwórz stoisko degustacyjne i poczęstuj konsumentów swoją przekąską. Nie zapomnij podać jej w odpowiedni sposób - dzięki papierowym talerzykom z własnym nadrukiem pokażesz klientom, że przykładasz dużą uwagę do detali. Z kolei odbiorcy łatwiej zapamiętają nazwę Twojej marki oraz oferowane przez Ciebie produkty, a to zachęci ich do zakupów.

  • Akcje plenerowe i festiwale

Wykorzystaj papierowe, ekologiczne talerze również podczas wydarzeń i imprez w plenerze! Możesz podawać posiłki uczestnikom festiwali i pikników na personalizowanych naczyniach, dzięki czemu konsumenci zapamiętają nazwę Twojej firmy.

  • Warsztaty i szkolenia

Również organizatorzy różnego rodzaju szkoleń odczują wiele korzyści z zastosowania papierowych talerzyków. Możesz poczęstować uczestników wydarzenia pysznymi przekąskami podczas przerw kawowych lub obiadowych. Logo lub hasło reklamowe umieszczone na naczyniach wzmocni wizerunek Twojej marki i pozytywnie wpłynie na doświadczenia odbiorców. Warto wykorzystać ten pomysł szczególnie podczas szkoleń i warsztatów organizowanych dla pracowników innej firmy.

 

Podsumowanie

Jednorazowe talerzyki papierowe to bardziej przyjazne dla środowiska rozwiązanie niż papierowe opakowania gastronomiczne. Chcesz wyróżnić swoją firmę i zdobyć zaufanie klientów? Wykorzystaj papierowe talerze z logo w swoich działaniach marketingowych, np. podczas akcji degustacyjnych lub imprez plenerowych. Możesz zamówić talerze ze spersonalizowanym nadrukiem u producenta LogoKubek.pl. Gotowe produkty nie dość, że są ekologiczne, to prezentują się wyjątkowo elegancko i pozytywnie wpłyną na postrzeganie Twojej marki przez klientów.