Internet

Hatteland Holding, norweska firma będąca jednym z innowatorów europejskiej branży ERP, rozwija struktury na terenie Polski. Firma zaoferuje polskim przedsiębiorcom RamBase Cloud ERP, technologię wspierającą zarządzanie przedsiębiorstwem. System dedykowany jest głównie dla sektora produkcyjnego, logistyki i dystrybucji hurtowej. Rozwiązanie jest obecnie dostarczane na terenie 12 krajów na całym świecie, a jego wdrożenie jest błyskawiczne – trwa nawet 8 tygodni. Co więcej system pozwala na skalowanie wraz z rozwojem biznesu klienta. W odróżnieniu od klasycznego ERP On-premise, RamBase zaprojektowano w chmurze, dzięki czemu cechuje go bardzo atrakcyjne TCO (tzw. Total Cost of Ownership). Technologia umożliwia precyzyjne budżetowanie poprzez dokładne prognozy kosztów jej utrzymania w czasie.

Kilka miesięcy temu Instagram dał firmom do ręki nowe „stare” narzędzie do tworzenia treści reklamowych. Nowe, ponieważ do tej pory kampanie reklamowe były dostępne jedynie na specjalne zamówienie (czyli sporo kosztowały), „stare”, dlatego że wszystkim specjalistom od social mediów, sama mechanika tworzenia reklamy znana jest z Facebooka. 

Chat z konsultantem to skuteczniejszy sposób kontaktu z klientem niż e-mail – to wniosek Gothaer po pierwszych 2 miesiącach od uruchomienia usługi LiveChat na stronie internetowej firmy.  Eksperci spółki prognozują, że taki sposób komunikacji w ciągu najbliższych lat zastąpi tradycyjny e-mail i będzie pierwszym, po telefonie, rozważanym kanałem kontaktu z zakładem ubezpieczeń. Potwierdzają to wyniki badania „Jakość obsługi klienta w Polsce” zleconego przez Interactive Intelligence, z którego wynika, że aż 62 proc. klientów chciałoby skontaktować się z firmą poprzez chat na stronie.

Polak bez Internetu żyć nie może. W kwietniu br. 28,2 mln naszych rodaków odpaliło swoje komputery, laptopy i smartfony żeby serfować po sieci. Według danych Gemius PBI przeciętny internauta spędzał w necie ponad półtorej godziny dziennie.