Nowoczesny sekretariat wizytówką Twojej firmy
Z systemem eDokumenty Twój sekretariat stanie się w pełni nowoczesną komórką korzystającą z najnowszych trendów ale jednocześnie zachowującą wszystkie dobre zasady i praktyki kancelaryjne.
Nowoczesny sekretariat wizytówką Twojej firmy
Z systemem eDokumenty Twój sekretariat stanie się w pełni nowoczesną komórką korzystającą z najnowszych trendów ale jednocześnie zachowującą wszystkie dobre zasady i praktyki kancelaryjne.
Jeżeli nie interesują Cię techniczne szczegóły instalacji, nie posiadasz serwera i nie chcesz ponosić jednorazowego większego wydatku, wówczas usługa eDokumenty w chmurze jest dla Ciebie najlepszą opcją!
Rodzina produktów ELO Digital należy do najbardziej rozpoznawalnych na świecie aplikacji informatycznych w obszarze obiegu dokumentów elektronicznych. Oprogramowanie ELO zapewnia usystematyzowaną archiwizację dokumentów oraz procesowanie w bezpiecznych, w pełni kontrolowanych obiegach workflow.