Szybko zmieniające się warunki ekonomiczne, rozwój cyfrowego ekosystemu i presja na wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) wpływają na kształt przyszłości biznesu. Liz Centoni, Chief Customer Experience Officer w Cisco, wskazuje technologie, które zrewolucjonizują 2025 rok.
SPRZĘT
Sprzęt
Te arcydzieła technologiczne są produkowane w Polsce.
W świecie zdominowanym przez globalne marki, Diora Acoustics udowadnia, że doskonałość w inżynierii dźwięku może być osiągnięta także w Polsce. Firma, której prezesem jest Maciej Rojek, łączy tradycyjne rzemiosło z nowoczesną technologią, tworząc zestawy głośnikowe klasy Hi-End. Produkty Diora Acoustics zyskują uznanie zarówno w kraju, jak i na rynkach międzynarodowych, co czyni markę potencjalnym liderem branży.
Webex Suite - Przyszłość współpracy dzięki AI
Sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w współczesnych miejscach pracy, zwłaszcza w kontekście pracy hybrydowej. Nowe funkcje pakietu Webex Suite firmy Cisco zostały zaprojektowane, aby sprostać dynamicznym wymaganiom współczesnego środowiska pracy, zapewniając elastyczność i wszechstronność w zakresie komunikacji oraz współpracy. Dzięki integracji zaawansowanej AI, Webex Suite oferuje nowoczesne narzędzia, które zwiększają efektywność i satysfakcję pracowników oraz klientów, a także zapewniają bezpieczną i stabilną łączność.
Salesforce Einstein SDR i Einstein Sales Coach
Salesforce wprowadził dwa nowe narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, które mają zrewolucjonizować procesy sprzedaży: Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent oraz Einstein Sales Coach Agent. Oba narzędzia działają autonomicznie, wspierając zespoły sprzedażowe w ich codziennych zadaniach, maksymalizując efektywność pracy i przyspieszając wzrost wyników sprzedażowych.