Gizmi big
Gizmi.io to pierwsza w Polsce platforma chat-commerce, która zmienia popularne komunikatory internetowe w sklepy. Wykorzystując Facebook, Instagram czy kanał YouTube, Gizmi umożliwia sprzedaż bezpośrednio z poziomu aplikacji i znacznie przyspiesza cały proces zakupowy. Wszystko odbywa się w oknie chatu Facebook Messengera, bez dodatkowych kroków przekierowujących na stronę sklepu czy płatności online. Gizmi to szybki i łatwy sposób na zarabianie online, zgodnie z misją „Zmień swoich followersów w płacących klientów”.

 

Pandemia przyśpieszyła postęp technologiczny, zmieniając nie tylko zachowania konsumentów, ale
i cały biznes. Aktywności przypisane do „świata offline” takie jak nauka, treningi czy zakupy, podążając za potrzebami konsumentów przeniosły się lub rozbudowały swoją obecność w Internecie. Wzrosło zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji prowadzącej do szybszego
i wygodniejszego dla użytkownika zakupu. Twórcy treści, dostawcy usług oraz marki, skupili się na działaniach komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Z poziomu platform społecznościowych nie mogli jednak prowadzić bezpośredniej sprzedaży oferowanych przez siebie treści i produktów. Teraz, dzięki Gizmi będzie to możliwe - wystarczy dodać w social mediach post z linkiem do zakupu i gotowe. 

Gizmi to rozwiązanie, które pomaga w prosty sposób monetyzować treści cyfrowe, wykorzystując popularne kanały komunikacji takie jak Facebook, Instagram, YouTube czy LinkedIn. Lista zastosowań Gizmi jest długa
i pozwala wystawić na sprzedaż między innymi szkolenie, nagranie wideo, utwór muzyczny, dietę, artykuł, ebook, voucher czy bilet. Cały proces komunikacji i sprzedaży odbywa się w oknie czatu Messengera i jest intuicyjny.
W kilka sekund od podjęcia decyzji do finalizacji sprzedaży. To jest kluczowa wartość Gizmi: zamknięcie luki między punktem inspiracji zakupowej, a punktem konsumpcji. 

 

Potencjał narzędzia

Próby sprzedaży produktów cyfrowych przed powstaniem platform chat-commerce były często dla wielu podmiotów bardzo zniechęcające. Proces sprzedaży wymagał połączenia w jedno środowisko szeregu narzędzi: platform e-commerce, programów do mass mailingu czy systemów CRM. Gizmi, eliminując konieczność przechodzenia pomiędzy różnymi aplikacjami, uzupełnia funkcję komunikatora o aktywną sprzedaż. Wartością dla konsumenta jest maksymalnie skrócony proces zakupu, bez zbędnych jego elementów, w tym np. bez formularza rejestracji czy logowania.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Gizmi wynika, że już dziś blisko 42 procent polskich Internautów w wieku powyżej 25 lat kupuje w Internecie na podstawie ofert i informacji wyświetlanych na Facebooku. 60 procent użytkowników Messengera w tej samej grupie wiekowej wyraziło gotowość do przyjęcia nowej formy szybkiego zakupu i chciałoby skorzystać z dokonania zakupów bezpośrednio w oknie czatu komunikatora Facebook, i bez konieczności przekierowania do innych stron internetowych.

Strona internetowa: https://gizmi.io

 

Gizmi big
Gizmi.io to pierwsza w Polsce platforma chat-commerce, która zmienia popularne komunikatory internetowe w sklepy. Wykorzystując Facebook, Instagram czy kanał YouTube, Gizmi umożliwia sprzedaż bezpośrednio z poziomu aplikacji i znacznie przyspiesza cały proces zakupowy. Wszystko odbywa się w oknie chatu Facebook Messengera, bez dodatkowych kroków przekierowujących na stronę sklepu czy płatności online. Gizmi to szybki i łatwy sposób na zarabianie online, zgodnie z misją „Zmień swoich followersów w płacących klientów”.

 

Pandemia przyśpieszyła postęp technologiczny, zmieniając nie tylko zachowania konsumentów, ale
i cały biznes. Aktywności przypisane do „świata offline” takie jak nauka, treningi czy zakupy, podążając za potrzebami konsumentów przeniosły się lub rozbudowały swoją obecność w Internecie. Wzrosło zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji prowadzącej do szybszego
i wygodniejszego dla użytkownika zakupu. Twórcy treści, dostawcy usług oraz marki, skupili się na działaniach komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Z poziomu platform społecznościowych nie mogli jednak prowadzić bezpośredniej sprzedaży oferowanych przez siebie treści i produktów. Teraz, dzięki Gizmi będzie to możliwe - wystarczy dodać w social mediach post z linkiem do zakupu i gotowe. 

Gizmi to rozwiązanie, które pomaga w prosty sposób monetyzować treści cyfrowe, wykorzystując popularne kanały komunikacji takie jak Facebook, Instagram, YouTube czy LinkedIn. Lista zastosowań Gizmi jest długa
i pozwala wystawić na sprzedaż między innymi szkolenie, nagranie wideo, utwór muzyczny, dietę, artykuł, ebook, voucher czy bilet. Cały proces komunikacji i sprzedaży odbywa się w oknie czatu Messengera i jest intuicyjny.
W kilka sekund od podjęcia decyzji do finalizacji sprzedaży. To jest kluczowa wartość Gizmi: zamknięcie luki między punktem inspiracji zakupowej, a punktem konsumpcji. 

 

Potencjał narzędzia

Próby sprzedaży produktów cyfrowych przed powstaniem platform chat-commerce były często dla wielu podmiotów bardzo zniechęcające. Proces sprzedaży wymagał połączenia w jedno środowisko szeregu narzędzi: platform e-commerce, programów do mass mailingu czy systemów CRM. Gizmi, eliminując konieczność przechodzenia pomiędzy różnymi aplikacjami, uzupełnia funkcję komunikatora o aktywną sprzedaż. Wartością dla konsumenta jest maksymalnie skrócony proces zakupu, bez zbędnych jego elementów, w tym np. bez formularza rejestracji czy logowania.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Gizmi wynika, że już dziś blisko 42 procent polskich Internautów w wieku powyżej 25 lat kupuje w Internecie na podstawie ofert i informacji wyświetlanych na Facebooku. 60 procent użytkowników Messengera w tej samej grupie wiekowej wyraziło gotowość do przyjęcia nowej formy szybkiego zakupu i chciałoby skorzystać z dokonania zakupów bezpośrednio w oknie czatu komunikatora Facebook, i bez konieczności przekierowania do innych stron internetowych.

Strona internetowa: https://gizmi.io

 

Strona 2

Uszkodzone narożniki ścian – zobacz, jak naprawiać i zapobiegać!

Jak usprawnić obsługę klienta w firmie?

Newsletter